Dbilas

Dbilas - Karburatorens mester

I året 1968 blev virksomheden "Bilas Carburetor Technology" bragt til live, dengang i Frankfurt am Main. I løbet af en over 40-årig eksistens udviklede virksomheden sig til den markedsledende producent af TÜV-testede dobbelt karburatorsystemer.

På grund af de stigende krav til miljøbeskyttelse blev efterfølgeren til den dobbelte forgasser, det enkelte gashåndtagsinjektorsystem fra racesporten, egnet til gaderne. I løbet af modernisering blev selskabets navn ændret til "dbilas dynamisk",og i dag er det producenten af individuelle gashåndteringsinjektorsystemer og specielle indsugningsmanifolde.

For at afslutte udvalget af produkter producerer dbilas også knastaksler og alle andre ventilgearkomponenter i sig selv.

dbilas har sin egen testrigg (også til firehjulstræk), flowtest rig og udstødningsanalyselaboratorium. Udstødningsanalyselaboratoriet gør det muligt for dbilas at måle udstødningsemission i henhold til de nyeste standarder og forberede køretøjer til det tyske TÜV.

dbilas dynamic er certificeret med DIN ISO 9001-standarden, der garanterer den opretholdede høje kvalitet af de producerede dele.

dbilas producerer også små dele til bilindustrien, der er indbygget i standardkøretøjer. Dette taler også for kompetencen og erfaringen i produktionen af motorudstyr, der øger ydelsen.

Den karakteristiske del om dbilas dynamisk er, at udover god funktionalitet er der lagt stor vægt på et attraktivt design

Anzeigen nach

Audi / VAG 1.8 20V Ventilfedern & Halterungen.

Audi / VAG 1.8 20V Ventilfedern & Halterungen.
Ab €199,04 inkl. Steuer

BMW 2.0 - 2.8 24V M50, M52 und M3 USA 3.2 (M52B32)

Ansaugkrümmer für BMW 2.0 - 2.8 24V M50, M52 & M3 USA 3.2 (M52B32)
€442,32 inkl. Steuer

Audi / VAG 1.8 4 Zyl. 5-Ventil-Motor 20V

1.00123.0402-62.260.001
Doppelte Feder  Einlass / Auslass Federn (12 Einzelfedern) - (16 Doppelfedern) - obere Federhalter Standard / Standard - Einlass der unteren Halterungen Standard / Standard - Auslass der unteren Halterungen ist nicht erforderlich / ist nicht erforderlich - Montageanleitung:  Einlass / Auslass Installiert hoch 34.0 / 32.0 - Ventilhub 11.0 / 13.0 - Härte Sdp. 72/115.
€254,67 inkl. Steuer €199,04 inkl. Steuer

Audi / VAG 1.8 4 Zyl. 5-Ventil Motor 20V inkl. Halter

62.260.002
Doppelte Feder  (Einlass / Auslass) Federn (12 Einzelfedern) - (16 Doppelfedern) - obere Federhalter Standard / Standard - Einlass der unteren Halterungen Standard / Standard - Auslass der unteren Halterungen ist nicht erforderlich / ist nicht erforderlich - Montageanleitung:  (Einlass / Auslass) Installiert hoch 34.0 / 32.0 - Ventilhub 11.0 / 13.0 - Härte Sdp. 72/115.
€469,12 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle

Sportnockenwelle für BMW M20 Motor. Mehrere Varianten unterschiedlicher Grade und Hubhöhe.
Ab €374,76 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 272 °

04.041.013
Anwendung: Straße. 2,0 - 2,7 Dauer: 272. Spitzenzeitpunkt: 114. Ventilhub: 12.0. Bei OT anheben: 1.7. Ventilsteuerung: 22/70 - 70/22. Ventilspiel: 20/20.
€374,76 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 276 °

Anwendung: Straße 2,5 - 2,7 Dauer: 276. Spitzenzeitpunkt: 108. Ventilhub: 11.5. Auf OT heben: 2,0. Ventilsteuerung: 30/66 - 66/30. Ventilspiel: 25/25.
€374,76 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 284 °

Anwendung: Straße. 2,5 - 2,7 Dauer: 284. Spitzenzeitpunkt: 112. Ventilhub: 11.5. Bei OT anheben: 2.1. Ventilsteuerung: 30/74 - 74/30. Ventilspiel: 20/20.
€374,76 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 290 °

Anwendung: Sport. Dauer: 290. Spitzenzeitpunkt: 110. Ventilhub: 11.5. Bei OT anheben: 2.5. Ventilsteuerung: 35/75 - 75/35. Ventilspiel: 25/25.
€374,76 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 292 °

Anwendung: Sport. Dauer: 292. Spitzenzeitpunkt: 108. Ventilhub: 11.5. Bei OT anheben: 2.8. Ventilsteuerung: 38/74 - 74/38. Ventilspiel: 25/25.
€374,76 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 296 °

Anwendung: Rallye. Dauer: 296. Spitzenzeitpunkt: 106. Ventilhub: 12.1. Bei OT anheben: 3.7. Ventilsteuerung: 42/74 - 74/42. Ventilspiel: 25/25.
€374,76 inkl. Steuer

M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 304 °

Anwendung: Rallye. Dauer: 304. Spitzenzeitpunkt: 105. Ventilhub: 12.2. Bei OT anheben: 3.8. Ventilsteuerung: 47/77 - 77/47. Ventilspiel: 25/25. Achtung! Sonderausführung, vom Umtausch ausgeschlossen.
€374,76 inkl. Steuer

M52TU / M54 2.0-2.8L 24V - Nockenwelle für Auslassseite

Leistungsstraßennockenwelle für den BMW M52TU / M54 Motor.
€603,16 inkl. Steuer

M54 3.0L 24V - Saugnockenwelle

Leistungsstraßennockenwelle für den BMW M54 Motor.
€603,16 inkl. Steuer

Turbo Nocken - M20 - 2.0-2.7L - Nockenwelle 272 °

Anwendung: Turbo bis 750 PS, Dauer: 272. Spitzenzeitpunkt: 118. Ventilhub: 11.5. Bei OT anheben: 1.2.
€375,30 inkl. Steuer

VW Golf VR6 - 2.8 / 2.9L - Sportnockenwelle

Sportnockenwelle für VR6-Motor. Mehrere Varianten unterschiedlicher Grade und Hubhöhe.
Ab €629,97 inkl. Steuer

VW Golf VR6 - 2.8 / 2.9L -Sportnockenwelle 276 °

Anwendung: Sport Dauer: 276. Spitzenzeitpunkt: 115. Ventilhub: 10.6. Auf OT heben: 1,5. Ventilsteuerung: 23/73 - 73/23.
€629,97 inkl. Steuer

VW Golf VR6 - 2.8 / 2.9L -Sportnockenwelle 284 °

Anwendung: Straße. Dauer: 284. Spitzenzeitpunkt: 110. Ventilhub: 11.5. Bei OT anheben: 2.2. Ventilsteuerung: 32/72 - 72/32.
€629,97 inkl. Steuer

M50 - 2,0-2,5-3,0 l 292 ° / 272 ° - TURBO 700-800 PS.

Einlass 292 ° / 112 ° / 11,8 mm / 2,6 mm bei OT - Auslass 272 ° / 118 ° / 11,5 mm / 1,2 mm bei OT - Stabiler Leerlauf bei 1200 U / min.
€938,25 inkl. Steuer

M50 - 2,0-2,5-3,0 l 280 ° / 268 ° - TURBO 600-700 PS.

Einlass 280 ° / 11,75 mm. Auspuff 268 ° / 11,5 mm
€938,25 inkl. Steuer